~followers~

Friday 16 December 2011

`ohhhh guruku...~

SPECIAL SONG FOR MY ALL TEACHERS AT SMK SERI TEJA

..^_^..
memang khilafku melawan guru
memang salahku x hormatimu
tapi kutahu semua itu
x akan terulang lagi

bukan ku pinta segunung janji
tidak kuharap sinaran ini
cuma ku ingin setulus kasih
darimu wahai guruku

ooo guru
senyummu enggan pergi
tawamu mengeringi
wajahmu ku trbyg

hadirmu dalam mimpi 
umpama bidadari
potretmu ku tatapi
mengharap kau kembli

memang ku rindu saat bersama
memang x mampu melupakanmu
tapi ku tahu semua itu xkn kembali lagi

selamat tinggal pada kenangan
selamat tinggal pada igauan
terima kasih kami ucapkan 
selama mendidik kami.

.ak tringat lagi mse ckgu ak ckp mse die tgh bebel die ckp saya tawu awk msti xske saya tgh bebel ni..tp percayalah bebel saya ni la awk akan rindu nnti..nmpk kn da jd kenyataan..dlu mse ckgu ak bebel ya Allah nymphnyer ak dgr..skunk ni Ya Allah rindunyer ak nk dgr..ak rindu nk kene mrh dgn cikgu..rindu nk kene cubit ngn cikgu..rindu nk gelak2 ngn cikgu..dlu mse sekolah xsabanyer ak nk cuti..tp bile da cuti ni..ase nk sekolah blik..why must have this feeling..arghhh... ..please go away from my heart..i dont like it..ahh so sad...rindu la kat cikgu anum,cikgu azhar,ckgu halim,cikgu zul,cikgu robayah n all my teachers...kpd sume guru2 saya mintk maaf sgt2 kalo selame ni sayA ade wat ckgu mrh,melawan ckp cikgu n mcm2 lagi la yg prnah saya lkukan yg watkn ckgu terase ker..sorry yerr :)



No comments:

Post a Comment