~followers~

Wednesday 15 February 2012

~saya kaki bola~yeayhhhh..!!!

assalamualaikum..lama da aku tak mencarut-carut kt cnie..hehehe..seperti tajuk di atas tajuk kita kali ini ialah psl bola..hahaha..ayat skema da keluar da..salah ke kami kaum perempuan ni minat bola...asal kami ckp psl bola je kaum lelaki msti pandang rendah tgk kami..hello!! kami lebih hndal main bola dri korang lar...huuuhhh!!...hehehe...pemain malaysia yg saya sgt2 minat cara mereka ialah SAFEE SALI n SHAHRUL IDLAN TALAHA@MATYO....ske tgk gndingan mereka berdua kt atas pdg..xsbr ujung bln 2 ni..ade friendly match antara malaysia vs filipina...hujung thn ni plk piala aff suzuki da mula...sgt2 xsbr....kalau harimau muda aku ske fakri saarani n nazmi faiz mansor...dan jgn lupe  ujung bulan ni ade jgk game utk harimau muda...harimau muda vs jepun..jom2 kite serbu stadium.....kalau cite pasal bola luar negara aku penyokong tegar MANCHESTER UNITED...aritu man u vs liverpool menang 2-0 kot...cayalah my #rooney..rooney wat 2 gol mse game aritu..siyez game tu mmg bestt..sekarang ni ape je psl bola konfem ak tgk..tambah2 lagi ada cite #kakibola kt tv9...bila tgk je cite tu konfem tension ak pn hilang..haha..asyk gelak je tgk gelagat kieran,e-one n c-lan paul...*kieran comel dlm cite tu*..haha...dlm cite tu part yg pling best kaki emas...besttt nnti korang tgk la cite tu...SELAMANYA..SELAMANYA..SELAMANYA SOKONG MALAYSIA...=) k la bye2...=)))~ikinspinians~

No comments:

Post a Comment