~followers~

Saturday 3 March 2012

~debaran kian terasa~

assalamualaikum u olls..selamat pagi... sekarang ni da msuk "`BULAN 3". . . ada apa ye dengan bulan 3..hohoho..bagi aku bulan 3 ni bulan yg penuh menakutkan+mendebarkan...sebabnyaaaaaaaaaa bulan ni RESULT SPM da nak keluar dahh..aduhh seriously aku takot sangat2...mase pmr dulu pun aku tak takot macam ni....memang tiap hari asyik pikior pasal result je...aku takutttt..aku tak nk hampakan harapan kedua ibubapa aku...result kemungkinan akan keluar 15-23 mac...ee semakin lama semakin hampir. . . bila pikir pasal result teros otot2 aku menggigil..kalau da nak keluar nnti macam ne..teros pengsan kot. . .hehe3....ya Allah aku memohon berikanlah kesudahan yg baik atas usaha2 yg aku lakukan..mudah-mudahan ya Allah aku akan mendapat keputusan yg cmerlang dlm peperiksaan spm ini..mudah-mudahan aku bersama-sama rakan seperjuangan ku akan besama-sama memperolehi kejayaan yang cemerlang....makbulkanlah doaku ini ya Allah. . . ..amin amin ya rabbal alamin...

No comments:

Post a Comment