~followers~

Saturday 18 April 2015

On step closer to degree!



Alhamdulillah sedar tak sedar dh habis 3 tahun aku kat uitm seri iskandar memegang jurusan  DIPLOMA IN ESTATE MANAGEMENT.  Banyak sangat kenangan pahit,manis selama 3 tahun kat sana.. dalam 3 tahun ni jugak kita tau mana satu kawan mana satu musuh dan mana yang suka dan mana yang tak suka kita . 3 tahun ni mengajar aku erti persahabatan yang sebenar. . “The friendship is like a our own siblings but have different parents” .  3 tahun buatkan kami sukar untuk berpisah. Im really miss and love my roommate n my girls classmate. . thanks for being an amazing memories in my life! Last sem time during my internship banyak sangat pengalaman yg Allah je tau betapa bernilainya kenangan tersebut. Masa tu baru tau erti kerja yang sebenar n then masa tu tau nya mcm mana susahnya nak cari sesuap makan. Tp bersyukurr kat hadrat ilahi sbb aku ditempatkan satu tempat practical dgn kak zu .  insan yang sangat2 baik pernah aku jumpa and bersyukur  .  ilmu yang aku dapat dalam 3 tahun akan aku gunakan untuk ke degree nanti . and now  I’M UNOFFICIALLY GRADUATED  DIPLOMA IN ESTATE MANAGEMENT.. syukur Alhamdulillah! hye girls 5A. till we meet again!  

GOODBYE DIPLOMA SESSION. YE 'DEGREE' CAN WE BE A FRIENDS?

No comments:

Post a Comment