~followers~

Monday 13 July 2015

ramadhan jangan pergi :(

sedar tak sedar dh malam ke-27 Ramadhan malam ni . ya Allah cepat sungguh masa berjalan .adakah ya Allah pahala ku selama ini diterima? ya Allah sungguh aku takot akan seksaanMu didunia ini apatah lagi diakhirat sana . ya Allah sungguh banyak kurniaanMu terhadap aku selama ini .adakah aku patut tak bersyukur? subhanallah ya Allah . aku takot ya Allah aku dikalangan insan2 yang rugi sekiranya tiba di penghujung Ramadhan aku tidak diampunkan segala dosa2 ku . Malaikat Jibril pernah berkata celakalah! bagi sesiapa yg berada dipenghujung Ramadhan tp dosa2 nya masih belum diampunkan dan doa tersebut diaminkan Rasulullah saw sendiri . ya Allah aku takot .Ya Allah Engkau ampunkan Ya Allah segala dosa2 ku yang telah lalu . sesungguhnya manusia tidak pernah terlepas dari dosa tugas kita sentiasalah bertaubat kepada Allah swt . Ramadhan jangan pergi :( pahala di bulan mulia ini sangat berlipat ganda  . bulan yang sangat istimewa berbanding dgn bulan2 yang lain . ya Allah ampunkan segala dosa2 ku Ya Allah . Ramadhan jangan pergi! aku pasti merindui kehadiran mu . bulan yang sangat2 ditunggu buat umat islam . Ramadhan jangan pergi! masih dapat lagi ke kita bertemu lagi pada tahun hadapan .tiada siapa mengetahui kecuali Allah swt .Ramadhan jangan pergi! pasti merindui solat terawih solat yang hanya dilakukan bila Ramadhan menjelma . Ramadhan jangan pergi! Ramadhan jangan pergi! Ramadhan jangan pergi! :(

No comments:

Post a Comment