~followers~

Tuesday 24 December 2013

Encik Esaimen?

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh banyaknyaaaaaaaaa esaimen..hahaha. . assalamualaikum chuolls.hahaha. ..sekarang ni nama je cuti midsem tapi esaimen tetap berjalan like a usual..nasib baik lah sem ni 5 subjek je the esaimen just 4  je..4 pn ibarat..==" . . hahaha...tapi biasalah tak nama student lah kalau takde esaimen..yedokk? hahaha. positif2 ashikin..hiihihih.. sekarang baru je siap tugas aku for entrepeneurship tapi kami panggil kod je ENT senang citaaaaa...hahaha..now esaimen yg tak gerak lagi estate agent..aku siapakan ape yg kena hantar dulu. ENT dh siap dah..alhamdulillah..yeyhh..now next esaimen estate agent sebab kena hantar on birthday aku uolls..24 januari 2013..confirm gua ingat tarikh hantar esaimen ni..hahaha.. Mudah-mudahan akan dapat menyiapkan esaimen dengan jaya dan terbaik sekali..aminnn..Group esaimen utk sem ni boleh la..the best..sem ni aku tak banyak group dengan nisha..gaduh? bila masa chuolls..think positive..saje nak cari angin baru sem ni ekceli..sem depan we wil be back together for our last sem together..aminn.. group ENT300  aku dengan 9 org..wahh..ramai giler..thanks to madam alia give a consent for us make 9 people in one group..hahaha.. Encik Salman,anas,yen,blacks,shafiq,hani,aida,nisha and me! ..ramai giler.First time buat esaimen ramai2 mcm ni..haha..mudah-mudahan berjalan lancar..aminnn..untuk esaimen yg lain2 pulak aku,ika wan n muse mantain je one group..easy for us to make an assigment...For estate agent kami dapat tajok foreigner property buyer..insyaAllah akan buat dengan terbaiknyaa..untu development studie we must to mak a feasibility studies..esaimen lebih kurang mcm land use la sem lepas,,untuk building aku dan group dpt esaimen sewerage..agak mencabar jugak lah sem ni..insyaAllah dengan usaha doa dan tawakal kami akan berusaha agar esaimen mendapat yg terbaik..insyaAllah.. tak harap banyak pun sem ni just harap sem ni merupakan yg terbaik dan sem depan sem yg terbilang utk aku..mudah-mudahan tercapai hendaknya..aminn

p/s: esaimen tak siap sempat kau berblogger lagi ashikin oi..haha..kta enjoy!

No comments:

Post a Comment