~followers~

Monday 2 December 2013

fever of kim tan!

assalamualaikum uolss! hahaha..kim tan? whos he? hahaha..aku demam kim tan sekarang weyhh..ekceli ni sebenarnya cite korea uolls..pada suatu hari..haha..ak layan cite ni sbb aritu bukak channel SBS...alaa yg siaran2 korea tu...sbb layan runningman je pun sebenarnyaa..then masa iklan tiba2 ternampak lah iklan THE INHERITORS! lakonan lee min ho..onmmaiigodddd. . hahaha..aku sebenarnya tak minat sgt pun lee min ho tu tapi tetibe tgk iklan cite tu tiba2 hatiku tergerak..perghh ayat skema..ok bye..hahha. . dlm cite tu lee min ho handsome sangat..ternyata dialah insan yg ku cari selama ini....nk terberak aku tulis..HAHAHAHAHHA....kalau sem lepas just wat tak tau je miss ong minat dekat lee min ho..tp kalau jumpa miss sem ni akan ku pertahankan hak aku..HAHAHAHHAHA...lepas ni nk jumpa hani mintak minyak dagu kt dia then pg korea..ok merepek..byeee...hahahha...he is so exteremely charming in the inheritors drama...cite senbenarnya percintaan 2 darjat..well is a typical drama.. what i love about this story because has guy protect a girl so much..speaking plak..hahaha.. aku suka sbb kim tan dlm cite ni dia protect sangat eun sang tu..bila ada part2 yg sweet eun sang dengan kim tan aku pulak yg berdeborr..acano tu? hahahaha..dlam cite tu aku tak suka young do and nama sebenarnya kim wo bin. . aku ni tadelah hard fan sangat kat korea..just certain story je aku layang..first dulu cite boys over flower,then why why love,then his beautiful,then secret garden and the new one the inheritors@ the heirs. . tgk muka kim tan masa merah hansome,masa tension handsome,masa blur handsome,masa dia senyum apatah lagi..handsomeeeeeeeeeeee...hahahha..


haaaa..ni lah hero and heroin in this story..kim tan and eun sang..and nama sebenarnya lee min ho and park shin hye..



handsome tak my new boyfriend? hahahha..


damn! he so cute. . .hahaha


actor in this drama korea. . kim tan,eun sang,chan young,young do,boo na,rachel,kim won dan etc

itu je lah pun sebenarnya nk cerita..takde benda pun..encik min ho pesan dan  tak bg saya cite banyak2..hahaha..

p/s: thanks fiza for the wifi..fiza dihatiku! hahahaha

No comments:

Post a Comment