~followers~

Sunday 3 November 2013

Saat2 terindah?

assalamualaikum uollss2..hehehehe. mcm hot je..mcm hot je.. hahaha..harini sukan sekolah rendah..sekolah mana lagi SKSI lah..tengok budak2 berlari sorak2 semua menggamit kenangan masa sekolah rendah dulu..sumpah rindu giler..masa kau nk berlari ke nk menjerit ke nk melalak ke suka hati kau lah..takda sape nk larang masa tu..hahaha..kalau sekarang ni buat  confirm kene perambat dengah mak...hahaha ..zaman sekolah aku top5 sekolah uolss..muka budak pandai lah konon..sume permainan sukan sume aku masuk..masuk bercerita aku jugak..hoki ofcoz lah..walaupun nakal dari mengelakkan aku semakin nakal cikgu masukkan aku dalam peserta nasyid sekolah..hahaha..  almaklumlah yg ajar nasyid tu akak ipar aku sekarang..tak sangka dlm dia2 cikgu sekolah aku bercinta2 dengan abg aku..hahahaha... kawan2 masa sekolah sume in my mind..hahaha..sbb dioranglah yg menceriakan aku masa sekolah rendah dulu..konon sumenya BFF la...fazrin,ijal,kimi,abg,amin,ajil,ary,mira,aina,sha,nurul,aina,shirah,ain,julina,mazira,mamat,
dan byk lagi..zaman sekolah rendah senang ckp zaman yg takda masalah lah..bili fikir balik..rasa nk nangis..sentap uolss..hahaha.. jom tgk gambar sukan td..hehehe



meriah giler..sbb buat hari ahad kot..makayah sume cuti..ok lah itu je..zaman sekolah rendah zaman yg akan dikenang sampai bila2..


p/s: post blog sambil tgk Mohabbatein..:"( *tisu please..sedihhh :( hahaha

No comments:

Post a Comment