~followers~

Monday 4 November 2013

zaman sosial?

sosial? heyy3 not what uolss thinking abt sosial tu lahh..assalamualaikum :) mcm femes je..macam femes je...hahahaha.. biasalah children nowdays tak da facebook dikatanya  tak berkembang..typical malay..cehh..hahaha..masa aku sekolah rendah jgn cakap lah mase tu myspace kot femes..myspace pun aku takde lagi..masuk sekolah menengah baru ade myspace...masa sekolah rendah aku main police entry,baling kasut dan tin,galah panjang,lompat tikus,main zero point,aci nyorok dan macam2 lah...budak zaman sekarang? mana kenal je n prnah je main game2 tu semua..hahaha..zaman kanak2 80 and 90 an paling best..nanti aku post pasal game2 tu..hahahah..saje nk isikan blog ni penuh2..hahaha.. aku ada myspace masa form 2 kalau tak silap lah...mmg tengah top myspace mase tu..skrg ni email umtuk myspace pun aku tak ingat dah...hahaha..masa aku form 4 pulak yeyhh i have facebook uolss mase tu 24 jam dengan fb..sampai masa nk exam sampai aku suruh my bff tkr kan pasword then keep it pasword tu sampai habis spm..masa tu mmg ketagih sangat dengan facebook ni..kat situ lah tempat nk sembang2 dengan kawan sekolah lps habis waktu sekolah..bestt je..sehari tak bukak tak lengkap hidup..hahaha


ni lah facebook iolls.. hahaha


lepas zaman facebook sekarang zaman org main twitter pulak..kat twitter lagi best sbb kita tweet 1 minit sekali pun takpe org tak kisah it your acc okeyy..kat twitter tempat nk tweet2 dgn retis pun boleh..byk jugak lah artis yg pernah reply tweet aku antaranya siti nordiana,paknil,FBI,AG,iqram dinzly,ikhwan then ade lagi lah..tak ingat dah..org main twitter sampai fb dilupakan sekarang..sedihhhh...hahaha



ni twitter iolss..just follow me oke ? haha..bajet famous je..bajet famous je..hahahaha


biasalah guna handfone android ofcos lah akan mendownload instgremmmm uolss..hahaha..dulu kekok je guna benda tu sekarang dalam sehari sampai 2 3 gambar post kat instgram..bajet ramai org like je..biarlah hahahahha..


nilah instgram iolss...anyone nk tengok gambar iolss yg cun melecun ni..mcm over je..mcm over je..hahaha..takdelah gegurau je..hahaha..just search ASHIKINROZALI rapatkan tau.. macam retiss je..macam retiss je..hahaha


yang akhir sekali yang aku ada whassap..sbb kat situ ade buat group whassap untuk kelas..senang nk inform mcm2 benda kat situ..tp kalau sampai diorang merepek sampai hang handfone aku whassap masuk..hahahaha..



ni lah whassap..tempat nk gosip2 dengan kawan..hahaha..



haaa..tu jelah aku ada..dulu ada we chat tapi aku dah unistalled sbb melarikan diri dari sesorang yg aku tak suka..hahahha..aku takda pn apa namanya kakao talk,line or whatsoever..im not interested about that..kononnn...hahahaha..ok lahh dengan menggunakan sosial media ni kita boleh meneruskan dakwah kita untuk menegakkan agama islam..semoga apa juga tindakan kita sentiasa mendapat keberkatan dariNya..aminnn

p/s: jangan lupa folow tau..hahahah

No comments:

Post a Comment